Jan och Anita i fjällen, del 2

Vart tog våra tio dagar i frihet vägen? Imorgon söndag är det dax för avresa mot Storuman och vardagen. Vi har haft det otroligt härligt med övervägande fint väder (symaskinstrixet funkade) och ett helt makalöst skidföre som jag verkligen utnyttjat maximalt. Varje morgon efter frukost har jag spänt på mig skidorna och dragit till fjälls...



... och vissa dagar provade jag även fiskelyckan men visade sig vara knaper, inga rödingmiddagar här inte. Se det gör då inget när det finns så mycket annat att glädjas och njuta av.

Den som följt min, under sista tiden, knapra blogg vet ju att här var det full vinter och mer när vi anlände och visst har det töat men ganska marginellt ändå. Så här såg det ut för tio dagar sen..



.. och så här ser det ut idag...



... våren är på gång!!!

Det kreativa arbetet har pga det fina vädert legat på en verkligt låg nivå. Det enda jag lyckats åstadkomma är nya överkast till sängarna och det får jag väl vara nöjd med.

När nu vardagen träder in så kommer förhoppningsvis alla ideer som lagrats under ledigheten att ge lust och energi till nya "stordåd".

Ha en fortsatt trevlig helg.

Höres
Anita

1 Hanna:

skriven

Välkommen hem!!!!

2 Kerstin D:

skriven

Verkar ha haft en skön ledighet, på en skön plats. Välkommen hem :-)

3 Monica Blomqvist:

skriven

Ser härligt ut! Ska vi ta med oss lite röding upp till Norrland?

Kommentera här: