Försommar = lite tid

Det verkar vara oläge för utmaningar så här i försommartid, inte ens min svägerska kan ställa upp (;)
Jag drar tillbaks min utmaning för att kanske återkomma till hösten, då det brukar börja klia i alla kreativa tankar och fingrar.
Själv pysslar jag vidare med fokus på sommarens marknad, om jag nu får någon plats för ännu har jag inget hört. Skulle det bli så kanske jag får etablera en minimarkand i vårt bostadsområde... hm, kanske nåt att fundera över.

Helgen som var blev ju lite eljest än vad som var planerat pga att prins Valdemar äntligen bestämde sig för att lära känna livet utanför mammas trygga mage. Dock hann jag med en trippelloppis och hittade en hel del roligheter, bla detta...



en köksenhet ( som Martin Timell skulle säga )...



en lampfot och ett askfat...



ett antal udda likörglas...



och ett härligt tyg i lite silkigt material och för dessa fynd fick jag punga ut med hela 110kr ;) Lite vaga planer finns i min skalle för framtida återbruk måste bara få till slutknorren.

Det jag håller på med nu handlar mycket om handsömnad...



Vad ska nu detta bli? Bild kommer när projektet är klart.

Slutligen kan jag bjuda på en livebild av prins T iklädd den rutiga skjortan jag sydda åt honom tidigare.



Inte den ultimata visningsbilden men han är ju så söta att se på i sig själv så det kanske inte gör nåt.

Höres
Anita

Kommentera här: