Lapp på lapp

Efter x antal timmars sömmnad och en massa metrar med sytråd så har fotpallen fått ny klädsel. 
 
Jag börjar med att visa en "före" bild..
 
 
..och efter..
 
 
Som en flygbild över Skåne fast i denim. Jag kan meddela att jag känner mig riktigt nöjd med slutresultatet samt att innehållet i påsen med jeansspink har minskat betydligt.
 
Höres
Anita
1 Linnea :

skriven

Jätte snygg....som allt annat;-)

2 Anonym:

skriven

wow

3 jessica:

skriven

så himla snygg!

4 hennihenni:

skriven

Den blev verkligen lyckad! Helt annat än det röda originalet...

5 Heimlaga:

skriven

Så snygg!Och kanske ryms fjärrkontrollen i någon av fickorna?!

6 Linda Söderlund:

skriven

SNYGG! Jag gissar att den snygga stolen/fåtöljen som följde med dig hem från Lions kommer att få en liknande outfit!? =)

7 Linda Söderlund:

skriven

SNYGG! Jag gissar att den snygga stolen/fåtöljen som följde med dig hem från Lions kommer att få en liknande outfit!? =)

8 Vanja:

skriven

Jättefin!

9 linafelicia:

skriven

Vilken skillnad!
Jag har en vit fotpall här hemma som jag tänkt klä om länge. Något sånt här hade ju varit perfekt!
Tack för tipset.

10 Sanna:

skriven

Skittuff! Hur läcker som helst! <3 Och du har som vanligt pysslat ihop en massa fint på sistone och vilka fina loppisfynd sen..ojoj.. =)

SV: Ja alltid lika skoj när inspirationen bara ramlar över en och man får en massa nya idéer.. =)

Kraaaam
Sanna

11 krajamaria:

skriven

Grymt fin! Du är riktigt duktig på att få dessa små jeansbitar att se så snyggt ut ihop! Du inspirerar mig! :)

12 Drutten:

skriven

Vad snyggt!!! Jag älskar jeans, sparar alla gamla slitna för framtida projekt.

13 Monica Karlstein – Hemmafixbloggen.se:

skriven

Hej, Åh vilken snygg pall. Kul idé!
Tack för att du berättade lite kort om dig själv på min Hemmafix-sida på Facebook. Blev superglad. Kram!

Kommentera här: