Gott Nytt År!

Tjugohundratolv går mot sitt slut och imorgon blir det till att lära sig hantera siffrorna 2013, brukar vara lite trixit de första dagarna att skriva rätt men det ger sig ju till sist.
 
Vi är i stugan och myser med barn och barnbarn så det har blivit mycket läsning, pusslande, mysande och utelekar. Gårdagen bjöd på töväder så då fick vi utlopp för kreativiteten som legat på sparlåga ett tag..
 
 
 
..Mr Snowman omringad av Cornelia, Teo och Tristan.
 
För övrigt så blir det till att återgå i tjänst imorgon vilket då blir i Hemavan, känns väl si så där men vardagen kommer ju alltid förr eller senare.
 
Jag har i min numera mer rättuppstående livsföring faktiskt fått till lite med virknålen till både stor och liten..


..en riktigt trevlig sysselsättning måste jag erkänna. Cornelias lilla rosa ballerina fick jag inspiration till hos Mia och mina egna mormorstussor hittade jag på en blogg, glömt vilken, som hänvisade till denna sida.
 
Nu blir det till att ta sig en promenad där mina muskler ska töjas till ett bättre liv :) och förhoppningsvis så löser sig mina problem snart så jag kan återgå till pyssel morgon, middag, kväll.
 
Ha nu ett riktigt Gott Nytt År och en kreativ fortsättning.
 
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
1 lopplisa:

skriven

Tack det samma!! Hoppas du får ett riktigt gott 2013! Fina bilder och oj, så stolt snögubben ser ut att vara över dina söta barnbarn!!!

2 Sanna:

skriven

Önskar dig ett gott nytt hantverksår också kära du <3

Kraaam
Sanna

3 Pysselfarmor:

skriven

God fortsättning!

Det var fina tossor och ballerinaskorna är för söta!

Vi är kvar på gården och njuter....nu har det ju också blivit mildare så att man kan gå längre promenader. Vi bor inte i Dikanäs utan en by utanför med endast två gårdar så det är himla tyst och skönt här.

Kommentera här: