Huvudbry

Just det - huvudbry. Orsaken till detta är den nya väskmodellen jag berättade om i förra inlägget.
 
Yttertyg och foder är sammanfogad men ej till belåtenhet då jag känner att det behövs nån liten detalj som sticker ut, kan bara inte komma på vad och hur. I väntan på att "lampan" ska tändas så är det bästa att bara lägga det åt sidan och under tiden jobba med nåt som man vet funkar.

Det självklara valet denna kväll - tada..



..en väska av min "vanliga" modell som ni här får en förhandtitt på. Inte klar ännu men på god väg, återstår bara att slutföra övre kanten samt axelremmen. Jag har fått in önskemål på ett par, tre stycken så det känns bra att börja beta av listan.

Dessutom har jag påbörjat förvandlingen av mitt senaste lampfynd..



..men efterbilder får ni vänta på ett tag.

Ja så var denna dag förbrukad men en ny, helt oanvänd står och väntar på att vi ska nyttja den på bästa sätt.

Höres
Anita