Blingbling för dom små

 
Teos mamma tipsade mig om att den unge mannen önskar en mobil över sin säng och en genomgång av mina köks- och pysselskåp resulterade i denna färggranna skapelse.
 
Det jag använt mig av är följande:
 
1 st urdrucken ölburk
1 st vältömd pepparkaksburk
8 st plåtlock i varierande storlekar
8 st gamla kakformar i varierande storlek
ett gäng smal band i olika färger
en bit bollfrans
lite tyg
sprayfärg
lim
sax av modell "inte-rädd-om"
syl
hammare
 
Ölburk, lock och kakformar förseddes med hål och ståltråd och spraymålades ut i vår buske..
 
 
..men innan det momentet hade jag friserat ölburken.
 
 
Perpparkakksditon fick randig klädsel och fd ölburken som krona. Därefter placerade jag ut lock och kakformar efter bästa förmåga varpå bollfransen limmades fast.
 
 
 
Den röda sprayfärgen ville inte funka riktigt så ICA kan glädja sig åt gratisreklam.
 
 
 
 
Nu börjar vi närma oss pudels kärna..
 
 
..nämligen kakburkens insida därifrån kusiner samt moster så glatt kommer att vaka över lille Teo.
 
Igår var herren ifråga på besök och fick då testa skapelsen och jag tycktes mig kunna se att han blev hyfsat nöjd.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linda Söderlund :

skriven

Underbar!

2 jessica:

skriven

helt underbar!

3 hanna:

skriven

Teo tycker den är kanon ovanför sängen. Vi tackar och bockar än en gång! :-)

4 hennihenni:

skriven

Det var en kul idé, förstår att den uppskattades!

5 Sanna:

skriven

Åhh snacka om helt ljuvlig alltså! Du har då en underbar fantasi tjejen!! <3

Kraaaaam
Sanna

Kommentera här: