Äntligen hemma!!

En hemmavarg som jag ska inte vara bort en hel vecka utan tid och möjlighet till kreativt arbete. Punkt slut!

Andas in, andas ut - pust, så skönt. Hemma är verkligen bäst

Ni som följer min blogg vet att jag har hoppat på "Utmaning återbruk 2012" som Klockarbarn dragit igång. Då jag varit borta sen dess så insåg jag när jag väl landat i hemmet att det var hög tid att få ihop ett första bidrag, speciellt med tanke på att det skulla ha publicerats igår. 

Efter lite klipp och klister så har jag åstadkommit...



en ytterkruka till min favvo blomma. Det är absolut inget "nytänk" utan är en vårligare variant av de jag gjorde i julas.





Det jag använt är en helt vanlig konservburk, en gammal bok, en bild funnen nånstans på nätet och en överbliven stump spetsband.

På måndag är det dax för nästa bidrag som jag i dagsläget inte har en aning om vart det landar, men det löser sig nu när jag äntligen är hemma :)))

Höres
Anita