Gult och höstmörker - ingen bra kombo

 Så var jag tillbaks i hemmets sköna, lugna vrå!
 
Helt lungt har det dock inte varit för jag har sytt Teo en sovpåse att nyttjas när han ska nanna ute i vinter och som rubriken antyder så är den gul..
 
 
 
 
..en riktigt varmt gul färg men på bilderna ser den mest smutsgul ut.
 
Påsen är sydd i bredtex och bomull med ett värmande foder skräddat ur ett täcke, ett foder som är löstagbart. En superbra modell som har rätt mycket växmån och mönstret har jag lånat av en kompis som ritat av en "voxipåse" - billigt och bra :)
 
I övrigt så jobbar jag på att finna adventskänslan, funkar väl sådär. Tänk om man kunde vara ledig november och december och bara njuta.. får väl bli när man nått pensionen. Nu är det ju så att jag är ledig imorgon och det kanske ger mig en push i rätt riktning.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Linda:

skriven

Så fin den blev och säkert varm och go för en liten att sova i och jag tycker färgen ser jättemysig ut! =)

2 Hanna:

skriven

Den kommer Teo att gilla mamma! Tusen tack :)

3 Heimlaga:

skriven

Den ser jättemysig ut, jag skulle också kunna tänka mig att krypa ner i en sådan för en tupplur!

4 Linda Söderlund:

skriven

Innertyget känns bekant! Snyggt!

Kommentera här: