Opp Amaryllus

Allt mer smyger sig julen in i vårt hem trots att det är en vecka kvar till första advent.
 
Här har pysslats med både blommor och tårtpapper plus en hel del andra julattribut vilket resulterade i lite nya blickfång på det vita skåpet..
 
 
..Amaryllusen kommer att blomma i vitt förståss..
 
 
..en av mina rostiga utelyktor fick har fått komma in i värmen..
 
 
..även min dopklänning fick en släng av piffsleven.
 
Känns som det är dags att plocka fram stjärnor och stakar.
 
Höres
Anita
 
1 Annie:

skriven

Men åååååå tack för all adventsinspiration... Nu blev jag faktiskt lite sugen på att fixa inför advent. Men först måste jag hämta grenar i skogen;)

Önskar dig en härlig dag, igen
Kram
Annie

2 Johanna:

skriven

Vad fint du gör. Jag gillar vekligen idén med tårtpappret om amaryllisvasen, smart. Jag kanske snor den idén :)

3 Linda:

skriven

Tänk vad lite tårtpapper kan göra. Jag fick fram ljusstakar, stjärnor och lite annat smått och gott igår så nu är det riktigt mysigt här hemma. =)

Kommentera här: