Norge, Norge det är ett..

..land som ligger nära Joesjö. Så nära att en skidtur till gränsen fram och åter alltid ligger inbokad i min vinteragenda och idag var det då dax. Jag har dock inga bildbevis eftersom kameran blev kvar hemma i stugan vilket är en förlust för er andra då det är så makalöst vacker natur att jag knappt tror mina ögon fast jag sett det en himla massa gåmger.
 
På väg hem sladdade jag runt en fjällbjörk översållad med hopknorrat näver som jag inte kunde låta bli att fylla annorakens huva med utan att egentligen veta vad det skulle användas till. Nu är det frågetecknet uträtat för rätt omgånde efter jag steg in i stugan igen insåg jag precis vad jag skulle göra,,
 
 
Återkommer med det färdiga resulatet som nu ligger på tork.
 
Höres
Anita
 
1 Linda:

skriven

Ska bli spännande att se resultatet. Ha en bra dag! Kram Linda

2 lopplisa:

skriven

Never say never to näver!! Blir spännande att se resultatet!

Kommentera här: