En uppgift värdig Notarius Publicus

Min namnsdag avslutas med att dra en vinnare till kudden i jeansåterbruk. Trettiosex tappra själar hade anmält sitt intresse och dom drog totalt ihop sextiosju lotter..
 
 
Äkta hälften fick den stora äran att förrätta dragningen..
 
 
..trumvirvel....... och vinnaren är..
 
 
 ..Annika hos "Druttens pyssel" - grattis, grattis. Innan kuddfodralet postas tänkte jag låna den imorgon när jag ska inspirera en höstadieklass att återbruka jeans.
 
Höres
Anita
1 Christine:

skriven

Grattis till Annika.. hon hade tur som vann en så fin kudde...!

2 Linda:

skriven

Grattis Annika, en riktigt fin vinst. =)

3 lopplisa :

skriven

Jaha... då återstår att pröva lyckan inom kärleksområdet då! :)

Svar: Det är tur att det alternativet finns :)
Anita Stenmark

4 Linda Söderlund:

skriven

Men, ville du inte låna kappan?

Svar: Jag var förbi hos Marcus och passade på att låna Cornelias. Tack iaf!!
Anita Stenmark

5 Annika:

skriven

Försvann min förra kommentar?
Jag är hur som helst OTROLIGT glad att jag hade sådan tur i din utlottning!!! Jag älskar alla dina fina grejer i jeans (ja, och annat också förståss)! Tack!

Jag kan inte hitta din mailadress, vill inte lämna adressen här på bloggen, har du möjlighet att maila mig först?

Kommentera här: