Hipp, hipp, hurra..

Idag är ingen vanlig dag, nej idag fyller "Handkraft & Återbruk" två år!! Jag kan nästan inte ta in att jag har suttit vid tangentbordet och "hammrat" in hela 326 inlägg under de senaste 24 månaderna. Jag startade bloggen för att jag gillar att pyssla i allmänhet och återbruka i synnerhet och kunde inte tro att det skulle ge så mycket tillbaks och då framförallt från alla ni som läser min blogg och tar sig tid att lämna någon lite hälsning och/eller inspirerande ideer. Tusen tack för det!!
 
Ett jubileum ska ju vara något utöver det vanliga så jag tänkte mig en utlottning av ett kuddfodral i sann Handkraft & Återbruksanda..
 

 
Inga "nya" brallor är slaktade för dagen utan jag har bara använt spinket som jag har så svårt att kasta. Storleken på fodralet är 50x50 cm och bakstycket är begåvad med en knalligt orange 60-tals dragkejd.
 
Skulle det vara någon som är lite vinnarsugen så tänkte jag "härma" andra utlottningar:
för en lott - lämna en kommentar med kontaktuppgifter (webbsida eller e-postadress)
för två lotter - länka till det här inlägget på din blogg
För att hjälpa mig hålla koll så blir det super om ni anger i kommentaren hur många lotter ni kan tillgodoräkna er vid dragningen som jag planerar ska äga rum den 28 februari.
 
Nu blir det till att dra sig mot sängen, natti, natti.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
 
1 Helen:

skriven

Jag tar en lott!

2 Pleu:

skriven

Jag vill ha två lotter. (Gillar på facebook och kommentar) :)

3 Liza Kettil:

skriven

Tjusig kudde :) Påminner mycket om hur min mamma brukade skapa av gamla jeans när jag var liten. Då tyckte jag hon var knasig nu önskar jag att jag sparat på dem. En lott tack! Liza

4 Linda Söderlund:

skriven

Å, hoppas den blir min! Jag får tre lotter. Du är ständigt länkad på min blogg (som förvisso är lösenordsskyddad), har din blogg som favorit i min högerspalt. :-) och nu ska jag länka till detta inlägg. Grattis på tvåårsdagen! :-)

5 Jenny:

skriven

Grattis till dina två år!

Jag tar två lotter (kommentar och gillar på FB)och hppas på massa tur!!

6 Heimlaga:

skriven

En lott till mig! Dina jeansåtervinningar är alltid så otroligt välgjorda! En förebild!

7 lopplisa:

skriven

Yes please!! Två lotter till mej tack, och stort grattis (kommentar + länk)!! Hipp, hipp... Hurra!!! /Pia

8 Britt-Marie:

skriven

Gillar din sida helskarpt. Tyvärr verkar jag hellre läsa än utföra några pyssel.
Jag gillar o delar din sida på FB :-)

9 Åsa.Li:

skriven

Tokigt snygga kuddar! Gillar när de är små detaljer från jeansen:-)Känner på mig att turen är på min sida så jag tar tre lotter. Lägger upp en länk till dig på min blogg och gillar på facebook.

10 Anna-Erika:

skriven

TRE lotter! Vill oxå vara med å vinna!

11 Birgitta:

skriven

Gillar och delat!

12 Emilia:

skriven

Fin! Och grattis på tvåårsdagen!

13 Carina:

skriven

Så fint du sytt! Jag vill gärna vinna :)

14 Elina Ö:

skriven

Tjo! Tre lotter till mig! Gillat, kommenterat och har nu länkat till dig permanent på min blogg. Stor kram!

15 Anna-Carin F:

skriven

Åh vilken fin kudde och vilka härliga inlägg det finns att läsa på din blog. Mycket inspiration och "vill ha" saker. Jag har även gillat din sida på facebook men har tyvärr ingen blogg att länka din härliga sida till. Jag kan dela din sida på facebook däremot. Kan det kanske ge två eller tre lotter jag vet inte?

16 Ulrika:

skriven

Tar en lott!
Vill gärna vinna den fantastiska kudden!!
[email protected]

17 krajamaria:

skriven

jag kikar gärna på din blogg och blir inspirerad, speciellt på dina jeansåterbruk! Vore fin att få äga en av dina fina alster...så jag norpar gärna en lott! :)

18 yvonne torbjörnsson:

skriven

Vilken fin kudde! Jag har gillat din facebook-sida!
Blir det tre lotter då?
Kram Yvonne

19 Annika:

skriven

Ååååå, vad jag vill vinna den fantastiskt snygga kudden!!!
Jag tar alla chanser (gillar på FB och länkar på bloggen)!

20 Alexandra :

skriven

Hej! Åh vilken underbar kudde. Jag har länge tittat på en just sådan kudde i en affär. Skulle bli super glad om jag vann! Jag tar en lott tack.
Ha det bra!
Alexandra
Alexandra.erik@hotmail,com

21 Pernilla:

skriven

Hejsan! Åh vad fin! Älskar den! Skulle passa perfekt i min pojks rum. Jag tar en lott tack
Håller tummarna!
Pernilla
[email protected]

22 Marianne:

skriven

Åh, så otroligt fin kudde! Två lotter, tack - kommenterat och gillat på FB. *håller tummarna för vinst*

23 x-handarbete-pyssel:

skriven

Grattis till dessa två åren!
Finfin kudde!
Jag drar en lott och håller tummarna!

24 Jessica Hellström:

skriven

Den kudden vill jag vinna - så fin och unik precis som jag :-)

Tre lotter fick jag ihop:
Har gillat din fina facebooksida och delat tävlingen på min facebooksida! Håller tummarna!

25 Clara Sandberg:

skriven

Heej Anita!

jag har gillat sidan på facebook och delat din blogg på min alltså får jag om jag räknat rätt 3 lotter :p


Hoppas på vinnst!
/Clara och Lina

26 camilla:

skriven

Hej! En lott till mig :) Håller tummarna att jag vinner den underbara kudden // Camilla

27 Lotta Carlsson:

skriven

Kommenterar och gillar på fejjan! Vilken härlig sida du har!

28 bittan:

skriven

Grattis !
Visst villjag vara med o tar en lott.
[email protected]

29 Christine:

skriven

OJ skitt va fin kudde... Jag älskar kuddar..o återbruk är så himla bra!! Om jag inte vinner den så skall jag härma dej o sy en.. men givetvis så hoppas jag på vinst. Länkar gör jag oxå..kramar Christine

30 Eva:

skriven

Oj vilken häftig kudde. Jag gillar verkligen återbruk. Länkar inne hos mig, men är inte med på FB. Två lotter blir det.
Kram Eva

31 Emilia:

skriven

Grattis på tvåårsdagen! Så fin - jag tar gärna en lott ;)

32 Lotta Bylund:

skriven

Jättegrattis till dig (och till oss som upptäckt allt du bjuder på)
Jag tar gärna två lotter. Gilla även på Facebook
Kram

33 Laila:

skriven

Grattis! Har gillat din sida på FB,har tyvärr ingen blogg att länka till men har din sida som trevlig inspiration i min bokmärkesrad. Om jag vinner blir jag glad för vilken vinst som helst! En eller två lotter?

34 Emilie/Wildärtan:

skriven

Grymlings snygg kudde! Jag får väl 2 lotter, jag, för jag gillar givetvis din facebooksida oxå:-)

35 Agneta:

skriven

Grattis! Jag vill vara med i utlottningen med en lott. Inspirerande att hitta en blogg med återbruk.

36 kai-se:

skriven

hej
jag tar gärna en lott på den härliga kudden och hoppas på tur
kai-se

37 Malena:

skriven

Grattis! Fint fodral!
Jag vill gärna vara med i lotteriet - en lott.

Svar: Tyvärr så är det för sent, dragningen gjordes den 28 feb. Det kommer säkert fler chanser i framtiden :)
Anita Stenmark

Kommentera här: