Tillbaks till invanda rutiner

Idag svängde jag förbi Fillans loppis, det måste ha varit långt före jul jag var där senast, och naturligtvis gick jag inte tomhänt hem..
 
 
Jag hittade ett kraftigt bomullstyg, ett fransigt band och en påse med olikafärgade skinnspillbitar för den nätta summan av 34 riksdaler.
 
Fina fynd för fiffig flicka... men de allra finaste fynden hittade jag hos min kompis som städade ur sin jullåda när högtiden var över med tanke på att ha ett gårdsloppis framöver. Jag kan v'äl bara säga en hel del av "utstädet" kommer aldrig att ligga på något loppisbord för det tog jag hand om på stubberten och jag tror att ni förstår varför..
 
 
Lite off-season just nu men jag kunde inte låta bli att dela med mig av allt det fina.
 
Höres
Anita
 
1 Charlotte:

skriven

Ååååå så mycket fint du hittat!

2 Vanja:

skriven

Det var fina gamla kulor,mm, måste vara 40-50-tal.

3 Linda Söderlund:

skriven

Vilken tokig kompis! :-) Bjällrorna var ju bara helt himmelska!!!

4 Gardenhouse:

skriven

Wow vad läcker fåtöljen blev!!!
Loppisar är ju såå kul och inte kan man få för mycket av julens fina bilder ;)¨
Kram Sussi

5 Liza Kettil:

skriven

Tjusiga julkulor. Ser precis ut som de min farmor hade när jag var liten :) Liza

6 Sanna:

skriven

Åhh vilka underbara fynd! <3

SV: Ja jag hoppas verkligen att barnen skall uppskatta min lilla pysselide..själv hade jag så skoj när jag skapade mina tittskåp.. Skall leta mer småfigurer och hamstra annat pysselmaterial tills det är dags 19feb..så spännande! =)

Kraaaam
Sanna

Kommentera här: