Från postkod till jeans

Så var min jeanscyckel äntligen klar! Detta betyder att jag nu kan lägga många timmars klipp och klistrande bakom mig. Det har varit lite pillrigt och helt perfekt kan jag väl inte påstå att resultatet blev men jag känner mig rätt nöjd i allafall.
 
 
Ingen kan väl ta cyckeln av "misstag" och skulle misstaget ändå vara framme borde den vara tusan så lätt att spåra.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
1 Lina:

skriven

Guuu va läckert!! Om jag hade haft en fungerande cykel skulle du fått pimpa den!!:)

2 Heimlaga:

skriven

Fantastisk! Snyggaste cykeln i landet, högst troligt.

3 Emilia:

skriven

Wow - snyggaste cykeln, har tidigare tänkt virka in min cykel men du har verkligen lyckats med jeansen!

4 Åsa.Li:

skriven

Å va roligt att äntligen få se den i helhet. Vilket jobb och vilket fantastiskt resultat. Var nöjd!

5 lopplisa:

skriven

Ha ha!! Helt underbar! Lätt att spåra?? Javisst! Men, oemotståndligt stöldbegärlig! Du får låsa den ordentligt!

6 Fiff:

skriven

Häftig! Syns att det är din :-)

7 Krajamaria:

skriven

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!

8 Petra:

skriven

Oj, vilket jobb du gjort, och den blev fantastiskt fin! Absolut den snyggaste cykeln jag sett!

9 Linda:

skriven

Så himla läcker, en klar förbättring mot tidigare. Den kan du vara stolt över och jag skulle kunna tänka mig att den helt plötsligt blev extra stöldbegärlig. ;)
Kram Linda

10 makiato:

skriven

Ja, den var ju jättefin! Bra jobbat!! :)

11 Linda Strand:

skriven

Hej Anita!
Vilken fantastisk kreatör du är, så fina alster, cyklen är underbar!!
Mvh Linda/sevedsgård1

Kommentera här: