Nyfiken i en strut

Nu kan jag berätta om det hemliga projektet.
 
Håll i er nu för här kommer berättelse om maken som ville överraska frun med något speciellt. Maken i fråga är min "arbetsrumsgranne" och han hade en ide om en födelsedagspresent till lilla frugan där det skulle finnas inslag av både honom själv och de båda sönerna och resultatet blev följande..
 
 
Yngsta sonens handavtryck och bodyarm..
 
 
..äldsta sonens handavtryck och bodyarm..
 
 
Allt monterat på en väska som är sydd av makens jeans och jag kan bara konstatera att frun/mamman verkade bli riktigt nöjd.
 
Höres
Anita
 
1 Sanna:

skriven

Oj! Superfin! Och härligt att kunna göra en så användbar "minnessak".. =)

2 Fiff:

skriven

Wow vilken fin gåva! Vilken man hon har! Världens finaste tanke :-)

3 Katharina:

skriven

Vilken rolig idé, och vad snyggt utfört!

4 Anette:

skriven

Hittade just till dig och jösses så mycket fint det fanns här! Sitter med hakan nere vid knäna och dreglar :-). Många roliga tips som man får lust att "härma". Lägger genast upp dig i bloglovin och kommer tillbaka och botaniserar mer så snart jag har en stund över.

5 Anette:

skriven

Jag igen... Insåg även att du bor i rätt ände av vårt vackra land!

6 Åsa.Li:

skriven

Tokigt fin ide snor den:-)

7 Alviti:

skriven

Helt fantastisk!! Skulle nog bli mer än glad om jag fick en sån av min man :)

8 lopplisa:

skriven

Vilken fin idé!! Varför bära dussinväskor.. när sådana här möjligheter finns??????

Kommentera här: