Hemma bäst!

Då har man varit ut på resande fot, ja ända ner till huvudstaden. Tyvärr fanns ingen tid till "spring-i-affärer" då det bara handlade om jobb men att bo på hotell och bli uppassad med mat och fika är ju inte det sämsta heller.
 
Idag hann jag dock in på kupan här i Storuman där jag fick släcka den värsta shopparlusten..
 
 
..och tänk att de flesta slantarna ligger fortfarande kvar i plånkan. Att jag dessutom har en plan för de tre skönheterna är ju det bästa av allt. :)
 
Innan jag tackar för ikväll så måste jag bara få visa vilken fin bild jag fick av Antons och Emils pappa..
 
Två blivande modeller månne? Söt som socker är dom i allafall båda två.
 
Höres
Anita
 
 
 
1 Åsa.Li:

skriven

Tokigt fina kläder och söta ungar! Blir så sugen på att sy till min pojk...

2 Lotten Semrén:

skriven

Egentligen är jag liiite avundsjuk på dig.Jag skulle vara "jätteglad" om jag hade 10% av din kreativitetsförmåga. Vilka möjligheter du har!!!

3 Anonym:

skriven

Jag vet inte vad som är bäst, gossarna eller kläderna.

4 Birgit:

skriven

Så fina kläder du gjort, inte underligt att de söta grabbarna är nöjda :)

5 Krajamaria:

skriven

Imponerande snyggt återbruk!

6 Fiff:

skriven

Verkligen två blivande modeller! Grymt snygga jeansplagg som vanligt :-)

Kommentera här: