Ö som i

..Ögonblicket för sista inlägget i bokstavsutmaningen då jag tänker visa Överraskande fina burkar..
 
 
..från 60, 70-talet som makens arbetskamrat Överlämnat till mig.Jättefina!!
 
Imorgon ska jag sammanställa hur många pengar jag ska skicka in till Cancerfonden så ni har på er fram till midnatt att Öka på det beloppet genom att lämna kommenatrer, 1 kommentar = 1 krona.
 
Arbetet med duken fortskrider..
 
 
..än har jag dock en bit kvar, det mesta närmare bestämt
 
Onsdag, torsdag och fredag är det Hemavan som gäller men till helgen blir det pyssel i kubik då maken planerar en lite tripp till kusten.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
1 lopplisa:

skriven

Så fint det kommer att bli, ditt återbruk i vardande! Och jädrans så fina burkar du kommit över! Det finns ingen igenkänningsfaktor så där på studs hos mej, men ju mer jag kollar in dem, desto mer tycks någon minnesbit falla på plats. Efterkonstruktion kanske... Vem vill inte minnas så fina burkar????

2 Eva Byström:

skriven

Du är sååå kreativ att man blir alldeles mållös.

3 Sara:

skriven

Så fint, återbruk och önskeburk! Tror min mormor hade en sån burk förr… De är fina! Kram Sara

4 Lena:

skriven

Dom där burkarna kommer jag ihåg :)

Kommentera här: