Sextiosju plus tolv är lika med sjuttionio

Så har vi ett resultat i bokstavsutmaningen och ni har lyckats skrapa ihop hela 67 kommentarer, bravo! Sen kom jag på att jag även kan ta med kommentarerna på Handkraft & Återbruks Facebooksida vilket ger ytterligare 12 stycken så om inte min huvudräkning är helt upp i det blå är totalsiffran 79 = 79 kronor. Nu råkade jag ta på mig spenderbyxorna i morse vilket resulterat i att den där kronan per kommentar helt plötsligt blev till en femma och 79 x 5 får jag till 395 svenska riksdaler ( tog för sökerhets skull hjälp av kalkylatorn denna gång ) ett belopp som jag kommer att sätta in till Rosa Bandet. Tusen tack allihopa för att ni tagit er tid.
 
Jag bor i stugan i Joesjö under dessa dagar då mitt arbete är förlagt till Hemavan och här är det vinter.
 
 
Det kom väl ca 5 cm nysnö under gårdagen och tänk ändå vad ljust och fint det blir.. varför gruva så varje år?
 
Nu ska jag göra mig iordning och köra till flyget så jag får önska er alla en riktigt trevlig torsdag.
 
Höres
Anita
 

Kommentera här: