Varning för beroendeframkallande aktivitet!!

Som fullvuxen, ja nästa övermogen har jag upptäckt Pinterest. Det är ju ingen nyuppfunnen historia men jag har ju en tendens att "vakna sent", men så har jag vaknat med besked!! För er icke invigda kan jag väl beskriva detta fenomen som en internetbaserad moodboard där källorna aldrig sinar. Baksidan av pintandet är att man förlorar sig i andras inspirerande "boards" och till sist är det de enda kreativa man gör. I allafall är det så för mig, alla dessa fantastiska ideer jag får tenderar att inte bli något annat än en "pin" på min egen Pinterestsida, det gäller att se upp så man inte hamnar i ett djupt beroende :)
 
Här bjuder jag på lite smakbitar från pinterrestvärlden.
 
 
 Av pallar kan man göra mycket..
because every home should have a swing
great use of small space
Pallet Wood Cabinet. This would be cool to have outside to store rake, shovels, brooms, ect. in as well.
Tänk att en gamal hederlig skrivmaskin kan bli en härlig inredningsdetalj..
 
cute desk
 
 
 
 Vem älskar inte lampor..
love this DIY lamp
Pasteller känns så vårligt..
 
round crochet cushion
 
Ja färg överhuvudtaget..
 
 
.
.
36 Fascinating DIY Shabby Chic Home Decor Ideas
Precis som vitt..
lace window stencil
Armoire
I'm So Vintage: little cottage work spaces
..och grått..
.
Alla dessa underbara plåtskåp.. skulle tack ja till varenda en.
Industrial Design
::
So cool!
Vart hittar man en sån?
Juligt..
 
Christmas table in Minty House
 
 
 Vintage House
white with red
..påskigt..
Preciously Me blog : DIY Easter Eggs
VINTAGE: påskris Casa
Easter
..gör-det-självare..
 
Preciously Me blog : DIY mongolian stool
Interesting DIY desk
DIY industrial lamp
#DIY cork stamps ♥
Now I must find some old skis.
Ja, här kan man finna allt. Har ni lite tid över så kika in på Pinterest, skapa en egne sida och klicka er fram till era favoriter.
 
Surfa lungt så höres vi.
Anita
 
 
 
 
1 Åsa.Li:

skriven

Jo Pinterest är underbart! Jag älskar att man kan få ordning på alla bilder som annars blev ner sparade på datorn och man inte viste var de kom ifrån. Nu är det enkelt att länka tillbacka och de är lätt att man fastnar där alldeles för länge.

Kommentera här: