Nummer tre

Igår öpnnade Lions sin årligen återkommande sommarloppis och naturligtvis fanns jag på plats för att knipa de bästa prylarna. Nu var det ju fler än jag som hade samma inställning så riktigt alla fick jag inte lägga fingrarna på men följande fynd hann jag först till i allafall.
 
 
Ett underbart tygparaply modell barn från, gissningsvis, 60-talet.
 
 
Ett litet fat med roligt motiv som även det kan vara från 60-någongång
 
 
Sist men inte minst en rostig lykta där glaskupan är hel och rejält skitig. Alltsammans till en kostnad av 40 riksdaler.
 
Idag blir det ett litet avbrott i semestern då jag åker iväg till Hemavan för två arbetspass i ett, förmodligen, mycket hett torn. Tror att arbetsklädseln får bli bikini.
 
Höres
Anita
 
 
1 Gerdis:

skriven

Det var bättre förr iallafall på paraplyfronten

Kommentera här: