En glitterströsslare...

..visst jag inte att jag behövde förren jag var på väg till återvinningen med en tom kryddburk.
 
 
Efter rengöring och ett varv med sprayfärgen har jag nu ett praktiskt hjälpmedel då det kommer till glitterpyssel och naturligtvis fungerar det lika bra med andra kryddmärken.
 
Höres
Anita
 
1 VisaLiza:

skriven

Så otroligt smart! Det där måste jag göra till barnens pyssel, tack för inspirationen. Liza

2 Anonym:

skriven

Vilket glamouröst pyssel!

3 Helena Högberg:

skriven

Den blev ju jättesnyggt!

4 Monkan:

skriven

Verkligen en ströare värdig ”glitterkryddan” :)

5 Frida:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har! Vad använder du för sprayfärg och vart köper du den?

Svar: Hej FridaVad roligt att du gillar min blogg. Vad gäller färgen så är det "vanlig" sprayfärg, denna är av märket "PlastiKote" som jag tro jag köpte på Happy Homes.
Anita Stenmark

Kommentera här: