Blossa 2014

Sprayfärg är beroendeframkallande! Nu menar jag ju inte den starka lukten nej det handlar helt enkelt om själva sprayandet, ett så enkelt sätt att måla att det lockar fram ett leende varje gång. Det senaste föremålet jag utsatt för en målardusch är en tömd glöggflaska..
 
 
..svart och koppar gifter sig bra..
 
 
..ska kanske tipsa Blossa :)
 
Min förra spraytripp har nu lett vidare till en ny vän i soffan..
 
 
Tror det är dax att kolla vad som häder med målat tyg när den gått en match med tvättmaskinen för nu är jag sugen att vidga användningsområdet för denna teknik - varför inte i ett klädplagg?
 
Höres
Anita
 
 
 
 
1 Mia Claesson:

skriven

Men så fint kudden är! Duk och färg på tygbit? Det måste jag prova!

Svar: Jag använde tårtpapper men det funkar nog lika bra med duk oxå
Anita Stenmark

2 Emilia:

skriven

Snyggt - både kudde och flaska! Och laktritsglögg kanske inte är helt fel? ;)

3 lopplisa:

skriven

Finemangsig kudde!! Ska följa fortsättningen med spänning! Verkar funka bra för kreativiteten i alla fall - ångorna... Ha det gott!

Kommentera här: