Klar för leverans

Detta denimpusslande tar sin beskärda del av dygnets timmar men nu är jag till sist i mål och dynan kan levereras..
 
 
Låt er icke förskräckas av ovanstånde bild då passformen inte är den bästa, nej dynan hör ihop med en helt annan stol än den jag hade att tillgå vid fototillfället. Med lite tur kan jag, någon gång framöver, visa upp dynan i dess rätta miljö.
 
Med önskan om en trevlig arbetsvecka stänger jag den pågående.
 
Höres
Anita
 
 
 
1 Johanna:

skriven

Hej Anita!

Vilken härlig och inspirerande blogg! Hittade hit i början av veckan och nu har jag läst igenom vartenda inlägg.

Inspirerad till tusen ska jag försöka sparka igång skapandet. Jag är en mästare på att samla på mig bra-å-ha-saker men kommer sällan till skott med förverkligandet av alla idéer.

Tack!

Svar: Trevligt att du hittar inspiration på min blogg :)
Anita Stenmark

2 lopplisa:

skriven

Wow! Så läcker och unik!

Kommentera här: