Julkortsleken

Bloggvärlden är ganska fantastisk, där kan man hitta allt från högt till lågt. Julkortsleken tillhör det förstnämnda och jag blir bara så glad för vem saknar inte julkorten som var en självklarhet för typ tio år sedan. Nu hade jag turen att helt oförhappandes springa på en, för mig, helt ny blogg med namn "attilio" och det är den tjejen som kommit på leken om att alla som vill kan få ett "riktigt" julkort.
 
Med omedelbar verkan anmälde jag mig och det kan ni andra också göra, bara klicka in er på "attilio" och notera namn och adress och förstås vara beredd på att själv skicka en julhälsning till någon helt okänd. Tomten finns nog ändå!!
 
Höres
Anita
 
 
1 Sandra Lundin:

skriven

Men åh, vad gullig du är! Tack så mycket för detta och vad roligt att du vill vara med :)

Svar: Ska bli så spännande både att skicka och ta emot :)
Anita Stenmark

Kommentera här: