Mitt första ufobidrag till Cyberjunta - check!!

Tack "Lopplisa" för den välbehövliga "sparken-där-bak", det var ju det jag behövde! Och snabbt gick det när jag väl var i gång!
 
Så det var alltså en gång en samling kvadratiska bomullstyger som skulle sättas samman till ett täcke, men det bidde inget täcke för den illvillige latmasken slog till och förvandlade den tanken till ett bortglömt ufo.
 
 
När jag så bestämde mig för att vara med i UFO Cyberjuntan så tog det mig ett tag att lokalisera mina tygbitar men efter lite grävande i en plastsäck som egentligen skulle ha fraktats till återvinningen vid det här laget kunde jag återuppta arbetet. Tygerna kommer från diverse spink, gardiner, dukar, lakan och naturligtvis slitna jeans som tillsammans med fluffig vadd blev detta..
 
 
Ett bäbistäcke passar väldigt bra just nu då jag känner en liten svensk Sixten som såg dagens ljus i norska Norge för ett tag sedan. Tycker att den grön-vita biten med "Made in Sweden-texten" och ett broderat frågetecken passar rätt bra i sammanhanget.
 
Undrar vilka fler ufo´n som kan ligga och skräpa? Får nog skanna av skåpen för den här syjuntan var ju riktigt trevlig.
 
Höres
Anita
 
 
 
1 lopplisa:

skriven

Hahaha.. och så tjusigt det blev! Fint så det förslår! Förskräckligt om lapparna hade hamnat hos Återvinningen!!! Väldans kul att du är med! Om du vill kan du också länka med bild i länkverktyget i inlägget hos mig, men det är inte obligatorisk. Ha det fint!

2 Vilma:

skriven

Vad fint det blev!

Kommentera här: