Ny färg, nytt uttryck

Färg kan verkligen förändra - från alldaglig till design. Ja, titta och bedöm själv efter mina före och efterbilder.
 
Har hittat en ny blogg, "Designbymirelle", som ger så himla mycket inspiration och då bla denna ljusstake. Jag har väl sett dessa svarta i parti och minut de senaste åren och totalt ratat dom men så läste jag Mirelles blogg och snabbt som attan såg jag till att loppa ett exemplar och tada så har vi oss ett tjusigt exemplar för värmeljus.
 
Då det kommer till sprayfärg har jag testat ett nytt märke, Montana Gold, och dom har över tvåhundra färger att välja på = risk för beslutsångest!!
 
Jag beställde från www.HLstore.se på tisdagkväll och torsdag hade jag dom här - internet is tha shit!! Förutom snabb leverans så visade det sig att det var en riktigt bra färg, jag vet inte hur jag ska förklara men den känns lättsprayad och täcker ovanligt bra. Fattar ni?
 
Mer sprayarbeten pockar på uppmärksamhet så jag får önska er en mycket trevlig lördagkväll.
 
Höres
Anita
 
 
 
1 Sanna:

skriven

Ja lite färg kan göra underverk! :)

2 lopplisa:

skriven

Ja, en förändring som heter duga.. tills svart kommer på modet igen :) Men då är det ju bara att spraya igen! 200 kulörer var inte illa!! Måste kolla..
Ha det fint!

3 Helena Högberg:

skriven

Vilken stor skillnad!De där ljusstakarna är ganska vanliga på loppisar annars, man går omärkt förbi dem, nu blev den ju superfin!

4 PysselQvinnans blogg:

skriven

Bra tips jag har en liknande hemma. Nu vet jag hur den skall bli snyggare.

Kommentera här: