Värd sin vikt

Hej, hopp alla glada! Det var ett tag sen sist men jag finns kvar och jag kan berätta att dagens "slink-in" på Röda Korsets loppis resulterade i två fina och tunga ljusstakar, måste vara solid metall i dessa!
 
Nog tycker jag att dom är värd två selmor. Alla gånger!
 
Vad har då hänt sedan sist undrar vän av ordning? Ja, förutom det vardagliga lönearbetet så förgyllde jag några dagar förra vecka med en semestertripp till Umeå innehållande tapetsering hos dottern och ni kan tro att det blev bra då damen i fråga hade valt så läckra tapeter. 
 
Svårt att se i dessa dunkla bilder men fonden föreställer liggande plank som är riktigt sliten och väderbiten - riktigt snyggt!!
 
Detta arbete resulterar ju förstås i att jag fick lust att dra igång lite förändringar här hemma. Innan det kan bli tal om någon "make-over" så har jag lite annat att ta tag i först - en ängel, ett bäbistäcke, några förkläden och lite till
innan jag kan kasta mig över våra väggar. Najs!!
 
Ha nu en riktigt trevlig helg alla där ute så hörs vi senare.
Anita
 
1 charlotte:

skriven

Var tapeten liggande plank eller valde ni att sätta den så? Just liggande blir s häftigt! Skulle passa så bra i min hall!

Svar: Den är liggande och så supersnygg
Anita Stenmark

Kommentera här: