Flera nyanser av vitt

Mitt örngottslager minskar stadigt och fram till nu har jag knåpat ihop en duk/överkast i storleken 150x200c och ett kuddfodral 50x60 cm.
 
 
Förutom örngotten har jag även andvänt lakan, en linneduk och många meter spets, allt tagit från "hyllan". Fler kuddar i samma stil men varierande storlekar är på g.
 
Naturligtvis blev det en loppisrunda igår och jag hittade detta..
 
 
Keramikskålen gillar jag skarpt, är perfekt i storlek och absolut värd det trettio kronor jag fick ge för den. Den rökfärgade glasskålen kostade oxå 30 kr och utstrålar kvalitet med sin tyngd men jag vet för lite om glas för att vara säker. Finns det någon där ute som har bättre kolla i frågan? Glasfatet blev min för en tia och tillsammans med vasen jag redan hade här hemma kommer det att bli ett tårtfat och ena dottern.
 
Innan jag återgår till symaskinen får jag önska er alla en fortsatt trevlig söndag.
 
Höres
Anita
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Carina, lurvendesign:

skriven

Vad fin duk/överkast du gjort av örngotten. Jättefint.Carina

Kommentera här: