Knappefterlysning

Min pinterestknapp är försvunnen!! Den där jättebraa som jag hittat någonstans jag inte minns vart och som gjorde att jag kunde pinna direkt från bloggar och hemsidor. Den låg så praktiskt på menyraden men helt plötsligt är den bara borta och nu är frågan om det finns någon därute som kan komma till min undsättning??
 
Förutom att jaga pinnknappar så har jag, inspirerad av gårdagens förklädessömmande, jobbat vidare med den stora bunten örngott jag hittade på Kupans loppis i början av sommaren. Jag har pressat, klippt bort bomullsband, lappat och lagat, skurit ut lagoma bitar...
 
 
 
..och nu slutligen börjat sammanfoga dem till det som slutligen ska bli en stor duk.
 
Godnatt alllahopa
Anita
 
 
1 Sanna:

skriven

Åh kommer med all säkerhet bli vackert! Själv funderar jag på att sy ihop div virkade dukar till en enda stor..men samlar dukar än så länge.. =)

2 Leena:

skriven

På Pinterests hemsida står det hur man gör.
Jag la själv till en häromdagen. 😄

Kommentera här: