Rosa och så lite mer rosa

Yes, jag hann med ett projekt till innan "vi dra till fjällen fest hela kvällen".. ja, det första stämmer men kvällarna används numera mest till sömn i soffa och säng.
Som rubriken antyder så går projekt nummer 15 av 52 i rosa toner för vilken annan färg passar en snart sexårig tös som älskar att vara "prinsessa"?!
 
Tror hon blir rätt nöjd och så även jag då jag mitt i den uppskruvade flickigheten fick med lite bus i form av bandanaprydda sjörövare. Som de tidigare pysslerierna i år så fanns allt material i mitt lager vilket ska ha krymt en hel del innan 2016 hänger på låset.
 
Ha nu en fin fortsättning på veckan så hörs vi.
 
Anita
 
 
1 Ulla Strindell:

skriven

Så fint. Du är så duktig och påhittig. Önskar dig en riktigt Glad Påsk.

2 Frida:

skriven

Internethalkade just in på din blogg, så himla trevligt och inspirerande, här blir det absolut fler besök :-)

Kommentera här: