Så blev det april

Trettioen stycken marsdagar är nu ett minne blott och helt oanvända aprilditon står och trampar i tamburen. Är det inte underbart så säg??
 
Påskhelgen tillbringas som vanligt i svärmors fjällstuga tillsammans barn, barnbarn och svärmor själv så klart, totalt sexton personer fördelade på två stugor. Trångt och trevligt.
 
Tanken var att jag skulle vara ledig fram tom idag men pga sjukdom fick jag den äran att starta upp arbetsveckan en dag tidigare än planerat. Mindre kul men turistflödet till och från Hemavan/Tärnaby måste ju funka så det vara bara att lämna friheten och kliva in i arbetsmoodet.
 
Mitt "femtiotvåhandarbetenpåettåravmaterielfrånbefintligtlager-projekt" har fram till och med mars nått plats nummer 15 och jag tänkte dra en snabbrepris och då upptäckte jag att min huvudräkning inte riktigt varit hundra för det är ju sexton pysslerier jag fått ihop så här långt.
 
1.
 
2.
 
3.
 
4.
 
5.
 
6.
 
7.
 
8.
 
9.
 
10.
 
11.
 
12.
 
13.
 
14.
 
15.
 
16.
 
Ja, där är lite drygt en fjärdedel av mitt projekt i land, vad nästa arbet ska bli har jag ingen ide om idag men det tar sig. Förhoppningsvis kan det bli nåt mer spännande än strykbrädsöverdrag...
 
Ha de så hörs vi
Anita
 

Kommentera här: