Tillbaks i selen

Några ögonblick senare har mina fem semesterveckor förvandlats till dåtid och vardagen har hunnit ikapp. Första veckan känns ju lite seg men så är det ju varje år, nästa vecka är man på topp igen :)
 
Ovanan att nyttja hjärnan åtta timmar per dag tar på så pysslerierna får nog ligga till sig ett tag. Jag har försökt jaga fatt lite inspiration i syberspace och då främst Pinterrest. Där kan man ju hänga hur länge som helst och det finns ju en risk att man bara "pinnar på" och inte tar sig tid att låta inspirationen övergå till praktiken. Ikväll tillåter jag mig dock att bara låta ögonen gästa och naturligtvis delar jag med mig till er.
 
Snygga och begärliga bord som inte är helt omöjliga att göra själv hittade jag hos..
 
 
 
Serveringsvagnar är väl hur bra och snygga som helst och passar perfekt i köket.
 
 
 
Det är inte bara Sanna & Sanias vagn jag gillar för kolla bara in den röda köttkvarnen - to die for!!
 
Vissa är ju bara superfyndiga när det kommer till att hitta nya användningsområden, kolla bara detta..
 
 
..en gammal soptunna som vedförvaring, blir kanske lite skräpigt men såå snyggt! Bilden hittade jag hos http://hviturlakkris.blogspot.ca/
 
Nu påkallar John Blund min uppmärksamhet så natti, natti gott folk.
 
Höres
Anita

Kommentera här: