December - en busy månad

Hallå där ut i zyberspace, man kan ju undra om det fortfarande finns någon som fortfarande tittar in trots glest med inlägg?  Det kan ju bara bli bättre tänker jag :)
 
December ångar på och lite pyssel har det allt hunnits med. Jag har numera inte många måsten kring julen men jag tror att jag skulle ha svårt att få in rätta känslan utan vita hyacinter och i helgen plockade jag fram några fina kaffekoppar som jag fyllde med mossa och en jordfri lök. Enklare och snabbare pyssel går inte att få till.
 
På sömmnadssidan har jag jobbat på ett lapptäcke, i jeans förstås. Tidigare har jag alltid gjort kviltningen med hjälp av symaskinen då det går mycket fortare men nu bestämde jag mig för att gå en match mot latmasken och göra det för hand. Jag måste säga att det blev så himla mycket bättre, ser ju liksom handgjort ut ;), att jag sen fick ömmande fingertoppar var ett pris värt att betala.
 
 
 Ja det var vad mitt kreativa jag fått ihop sen sist. Sen händer även andra saker som jag lovar att återkomma till inom kort.
 
Ha det bäst till vi hörs nästa gång!
Anita
1 lopplisa:

skriven

Jo, jag tittar fortfarande in!! Vilket himla fint täcke! Och vilket jobb!!! Jag är full av beundran :)

Svar: Blir stolt som en tupp av ett "uppskryt" från dig :) och speciellt när jag känner jag själv känner mig nöjd så in i bängen :)
Anita Stenmark

Kommentera här: