Tjugohundrasjutton

Nu är vi där igen, ett nytt oanvänt år ligger framför oss bara att tas i bruk. Vet inte hur det är med er men jag brukar alltid vara lite spänd och eftertänksam när det är dags att lämna det gamla och stiga in i det nya och samma sak var det denna gång. 2016 har bjudit på både glädje och sorg, precis så som livet är, och utan att ha en spådams förmågor så gissar jag att det kommer även 2017 att gör. Det som skiljer detta året från tidigare år är ju det faktum att jag ska försöka ta mina kreativa förmågor in i ett företagande och nu känns det som nerräkningen har börjat, bara tjugoåtta dagar kvar innan jag går ner på halvtid. Just nu känns jag lite sliten efter mycket jobb och förkylningen men ikväll så övertalade jag mig själv att det var dags för lite återbrukande handkraft...
 
..för det är ju självklart att mitt telefonskydd ska vara gjord av gamla jeans.
 
Ha en bra kväll så hörs vi
Anita
 
1 Anonym:

skriven

Köper ! Har en iPhone 6!

Svar: Det låter bra bästa Annonym men eftersom detta är mitt första försök så vill jag kolla att den håller måttet efter flitigt användande. Återkommer när den finns till försäljning / Med vänlig hälsning Anita
Anita Stenmark

2 Åsa:Li:

skriven

Å så himla snyggt!

Kommentera här: