Pensionist, jomenvisst

Med risk att chokera några eventuella kvarvarande läsare av min blogg som legat i dvala i nästa tre år så ska jag nu göra ett försök att få den på rull igen.
 
Vadan detta steg kanske vän av ordning frågar sig och svaret är att jag valt att pensionera mig. Från och med första augusti äger jag min egen tid vilket jag knappt kunnat ta in ännu men betyligt mer tid har tillbringats i ateljen. Känns oförskämt bra.
 
Med detta sagt så kan jag berätta att jag är kvar på samma adress som tidigare. Det var lite besvärligt under pandemin då min lokal inte var godkänd att ta emot fler än en besökare åt gången. Jag kommer att ha öppet mer än en dag i vecka men då jag inte vill kliva från ett heltidsjobb till ett annat så kommer öppettiderna att vara lite flytande, allt ska baseras på lust till kreativiteten. Möjligheten finns alltid för eventuella kunder att ta kontakt med mig och boka en tid för besök. Det är alltid lika kul att träffa er och surra litegrann, kanske få något sålt eller bara inspirera någon till att själv börja skapa.
 
Tänkte avslutningsvis visa en del alster jag gjort sedan sist.
 
Börjar med några möbler som fått sig en uppfräschning
 
Barnkläder
 
Väskor
 
 
Kuddar
 
 
Annat smått och gott
 
Både egna kassar och trottoarpratare handlar om återbruk
 
Nu går vi mot höst vilket många tycker känns tungt men det finns mycket gott att plocka ut ur den årstiden också så här bjuder jag på lite peppande höstbilder 
En vacker vy som återfinns efter "Kärleksstigen" en centralt belägen promenadrunda som nyttjas flitigt av Storumanborna
 
och avslutningsvis den goa svampen som det i år finns gott om.
 
Nu tror jag inte ni orkar fler bilder men försök nu att njuta av den färgsprakande tiden vi har framför oss och ha det gott till vi hörs igen.
 
Kram
Anita
 
 
 
 
1 Charlotte:

skriven

Så kul att du är tillbaka ur din slummer! Jag tog ochså tag i det här med bloggandet igen när mitt liv tog en annan vändning. Vi får väl se vartåt det går....

Svar: Ja, det enda vi vet är hur det ser ut idag.
Anita Stenmark

2 Heimlaga:

skriven

Välkommen tillbaka! Så mycket fint du gjort. Den lilla svampklänningen är en höstdröm!

Svar: Tack för det!
Anita Stenmark

Kommentera här: