Ateljetider

Här är det en som varit uppe med tuppen, har hört att det kan ha med åldern att göra ;) Ska sanningen fram har jag nog alltid varit som flitigast i början av dagen och inte verkar det förändras med åren.
 
I helgen kommer jag förstås att tillbringa en hel del tid i ateljen. Huvudet är fylld av ideer och tankar, högt som lågt, som vill ut och realiseras. 
 
Jag känner att jag trivs väldigt bra i ateljen, det är en plats som triggar igång min kreativitet och jag inser att jag är väldigt lyckligt lottad som fått denna möjlighet. 
 
För de som känner sig sugen att besöka mig så tänker jag hålla dörren öppen mellan klockan 10 och 14 både idag och imorgon söndag.
 
På hemmafronten blir det numera mest småjobb som tex broderi, så passande när man parkerar sig framför dumburken efter en arbetsdag fylld med siffror.
 
Han härlig helg!
Anita

Kommentera här: