Nästan fem veckor senare

Augusti är här och det innebär för min del att på måndag är det dags att börja arbeta igen. Känns lite svårt att tugga i sig men det brukar ju vara så att efter den första veckan så känns det som man aldrig varit ledig, på gott och ont.
 
Vi kom hem igår efter en härlig vecka i Joesjö och idag har jag tillbringat några timmar i ateljen där tiden till största del handlat om diverse lampprojekt, återkommer med bilder när dom är klar.
 
Innan vi åkte upp hann jag precis få klar den fotpall jag visade i förra inlägget..
 
..och här har ni resultatet..
 
 
För ett par veckor sedan fick jag i uppdrag att sy en kudde till ett blivande brudpar vilket alltid är lika roligt att anta. Broderier och jeans är som ni vet lite av ett favoritmaterial för mig och varför ändra ett vinnande koncept...
 
Länge leve kärleken!! 
 
Ha en fortsatt bra fredag
Anita

Kommentera här: