Ordlek

Eftersom Valborg bjuder på grinigt väder så har min pysselstund blivit längre än vanligt och den tog vid där jag slutade igår.



Efter många försök med bokstavsstämplarna så blir resultatet allt bättre, dock inte helt perfekt. Fast å andra sidan så är det ju inte perfektionism som är mitt mål.. nej, jag vill nog bara leka och lära, allt för att hålla kreativiteten vid liv.

Har testat "ordsätta" lite olika tyger men vad som blir slutresultatet är i skrivandets stund fortfarande okänt... kudde, väska, tavla... ja det får framtiden utvisa, jag har då haft en riktigt trevlig stund.







Som sagt var slutresultatet vet jag inget om men det som blir kommer här på blogga en annan dag.

Nu lyser ju faktiskt solen igen - härligt.

Valborgsmiddagen kommer att avnjutas i grillkåtan



och menyn består av lite smått och gott, vi brukar kalla det för kylskåpstömmning - en återkommande happening varje vår.

Ha nu en tokigt trevlig kväll..



.. det ska då vi ha.

Höres
Anita