Ingen skärm

..men väl en lampfot som sakta men säker bytt skepnad från att vara i bara mässingen till ett tuffare liv klädd i jeans.
 
 
Precis som i mina tidigare lampprojekt så har jag en hel del bryderi med skärmens klädsel..
 
 
..men nånting ska man väl bry sin lilla hjärna med.
 
 
Höres
Anita
 
 
 
1 Linda:

skriven

Vad häftig och annorlunda. Tänk vad man kan göra bara idéerna finns. =)

2 Helena Högberg:

skriven

Men gud så häftig! Hur har du lyckats med det där konst-stycket?
Kan du inte klä in lampskärmen med tyg från en jeansskjorta eller jeansklänning som är i tunnare jeanstyg. Det vore synd att ha något annat än jeans när det blev så snyggt.

Svar: En mycket bra ide Helena! Den får vara med i mina funderingar :)
Anita Stenmark

3 Karina:

skriven

Himla häftigt, min felgissning låg ju inte helt utanför ramarna ändå. Men jag borde ju ha fattat att nåt så vanligt som en skärm skulle du inte göra. Mycket annorlunda

4 Sanna:

skriven

Kors vilken läcker lampfot! Håller med Helena, klä skärmen i jeans också vettja.. ;)

5 Heimlaga:

skriven

Tokhäftig! Jag röstar för den vita tyllen, eller någon vit spetsskärm. Kontrasterna skulle förstärka intrycket av den tuffa foten, tror jag.

6 lopplisa:

skriven

Jääädrans häftig lampfot!! Om man får lägga sig i diskussionen kring passande lampskärm, röstar jag för jeanstyg, men ljust sådant.

7 krajamaria:

skriven

Så grymt snygg!!!! Otroligt vad duktig du är att återanvända jeans, inte bara de stora bitarna utan alla dessa små delar som jag ofta bara slänger. Du inspirerar massor! :)

8 emelie:

skriven

Jäklar vilken läcker!!

9 Annie:

skriven

Men helt otroligt underbart vackert. Vilken smart idé;)

Ha en härlig dag
Annie

10 Mia:

skriven

bara så snyggt!

11 Emilie/Wildärtan:

skriven

Sååå läckert!

12 Linda:

skriven

Har lämnat en liten sak till dig inne hos mig! =)

Kommentera här: