Jag är på gång

En hel helg utan bloggande vilket har berott på att det har varit de årligen återkommande "Stoumandagarna" med knallar, armbrytning, skoterkörning på vatten, dansgala mm mm. Riktigt roligt måste jag säga, för det är denna helgen vi tar oss tid att umgås och ha trevligt med alla och en var.
 
För maken och jag så blev dessa dagar en förkänning av semestern som startar imorgon och kommer att pågå i hela fem veckor - härligt!!
 
Som ni förstår så har det inte hänt mycket på den kreativa fronten men jag har ett projekt på G som jag gärna pillar med när det är soligt och fint. Vad det är? Ja, det tänker jag hålla på ett tag men jag kan bjuda på en tjuvtitt..
 
 
Ha nu en fortsatt trevlig söndagkväll så höres vi.
Anita
 
1 Linda Söderlund:

skriven

Du får coolaste cykeln i hela världen! :-) :-) :-)

2 Linda:

skriven

Låter som ni haft en toppenhelg. Ha nu en fantastisk semester och gör bara det du/ni vill. Det ska bli spännande att se vad det är du hittat på, jag lyckas inte klura ut det med hjälp av bilden. =)
Kram Linda

3 hönapöna:

skriven

oj... inte en aning!
Men jag gillar verkligen dina evighetsblommor. Var de svåra att göra?

Svar: Blommorna var inte svåra alls att få till, det fixar du lätt
Anita Stenmark

4 lopplisa:

skriven

Tänker precis som Linda!!

5 Sanna:

skriven

Haha cykel i jeans har jag då aldrig hört talas om, blir skoj att se det färdiga resultatet.. =D

Kommentera här: