Nu är det påsk igen

Kommer storhelgerna oftare nu för tiden? Det känns inte som det var ett år sedan vi påskade senast och nu är det dax igen. Som vanligt är det i Joesjö vi ska tillbringa helgen och lite påskkänsla har redan insmugit sig i stugan..
 
 
..för påskliljor är väl bland det påskigaste som finns. Förutom vackra blomster har även..
 
 
..harpaltarna..
 
 
 
..tuppen..
 
 
..hönan Agda och hennes syster tittat fram ur vrårna.
 
Idag är det den stora anstormningens dag då alla tre barnen med familjer ska dyka upp så totalt blir vi 14 pers i varierande ålder som ska kampera ihop och med tanke på det är matförråden välfyllda med en massa godsaker. På tal om godsaker så har jag hittat ett nytt favoritgodis..
 
 
..kanelmandlar - så himla goda!!
 
Nej, nu är det färdigsuttit för här ska det förberedas för helgens gäster.
 
Glad Påsk på er och se nu till att få en och annan påskpuss.
 
Höres
Anita
1 Linda:

skriven

För mig utgör påsken startskottet på våren men jag är sparsam med pyntet, njuter mest av att vara långledig. =)

2 VisaLiza:

skriven

Så söta harar! Liza

3 LillyDorotea:

skriven

Påskliljor har fått flytta in till mig också fast att jag inte är så förtjust i gult :) Harpaltarna var ju för söta :)Ha en härlig påskhelg!

Kram Åsa

4 Helena Högberg:

skriven

Ja visst är det mycket tätare mellan storhelgerna nu, det är bara ett par veckor mellan påsk,pingst, midsommar och Jul. För att inte tala om födelsedagarna! Så känns det i alla fall :)
Ha en trevlig Påsk!

5 Emilia:

skriven

Vilket fint påskpyssel - Glad Påsk!

6 Helena, Make & Create:

skriven

Hej Anita!
Tack för din medverkan i tävlingen hos Mormorsglamour! Du är en av fem som vunnit ett litet extrapris från Make & Create som jag skulle vilja skicka till dig. Maila mig din adress så hörs vi vidare.
Ha en bra dag! /Helena, Make & Create

Kommentera här: