Från stor till liten

Så var det fredag igen och dagen ägnas åt klädtvätt och städning, två aktiviteter som blir lite eftersatt den här tiden på året då prio ett ligger i att tillbringa så mycket tid som möjligt i fjällen innan säsongen är över.
 
Igår kväll rann det till lite inspiration och jag bestämde mig för att genast nyttja den känslan till lite sömnad. Jag öppnade ett av mina skåp och blicken landade på en av makens gamla avlagda t-shirtar som sparats då den har ett roligt tryck. Tillsammans med en snutt trikå förvandlades den från en trött large..
 
till en lite piggare variant i storlek 120 cl.
 
Ha nu en riktigt trevlig helg så hörs vi en annan gång.
Anita
1 Sanna:

skriven

Du är så himla duktig i vanlig ordning! =) Nu var det länge sedan jag kikade in här så jag har lite att läsa ikapp.
Ha det gott!
Kram
Sanna

Kommentera här: