Solen har återvänt

Vi har en mysig helg i svärmors stuga innehållande skidturer, pyssel, god mat och allmänt välmående. Som om inte det räcker så fick vi återse solen, en lika magisk upplevelse varje år.
 
 
Ja, ni fattar va?! Finns det nåt vackrare än att se solens strålar glittra över ett krispigt vinterlandskap? 
 
 
 
På pysselfronten fortsätter jag med mattvirkning och som alltid börjar det med trastillverkning, en både dammig och enahanda uppgift men det är bara att gilla läget och jobba på.
 
Ha de så hörs vi och pyssla lungt! 
Anita
1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Det är inte mycket som slår solgnistrande snölandskap när det kommer till vackerhet :-)

2 Sofia/Trådtanten:

skriven

Vackert landskap. Januari är så mycket lättare att stå ut med när vi får några riktigt soliga dagar. Mattklippning har jag försökt mig på men det har inte varit mun grej. Kräver allt för mycket tålamod för min del.

3 lopplisa:

skriven

Hjälp så vackra bilder!! Ser att du kämpar på med mattrasorna. Tror jag själv hamnar i samma "träsk" snart. Kursen jag går har visst nästa workshop i mattraseanda. Får se om jag blir lika biten som du :)

Kommentera här: