Vintern är här

Vilken fantastikt fin vinterdag vi har haft..
 
..sol, minusgrader och snö. Tack och lov att vi har förmånen att njuta av fyra tydliga årstider.
 
För mig går helgen i pysslandet tecken då maken har dragit iväg till fjälls och lämnat mig att "fritt" disponera tiden :) Jag har de senaste dagarna jobbat på ett mönster till en rygga som idag kom till liv..
 
Finns en del korregeringar att göra men i stort är jag rätt nöjd.Tänk ändå att dessa älskade byxor kan förvandlas till vad som helst, det är ju bara vår fantasi som sätter gränserna. Några tips kommer här..
 
 
 
 
 

Detta fantastiska material funkar till det mesta så låt er inspireras av mina bilder.

Jag önskar er alla en trevlig kväll / Anita
 
 
 
1 Heimlaga:

skriven

Du är verkligen jeansdrottning! När man ser din sammanställning kan man ju fundera på om det finns några jeans kvar i inlandet...

2 Annica:

skriven

Fantastiskt! Underbara kreationer som inspirerar mycket!

Kommentera här: