Mycket på gång i höst

Hallå alla trogna läsare!! Jag har inte tappat suget, nej tvärt om, jag har nämligen en del planer som måste prioriteras just nu. Vad dessa innebär återkommer jag till inom en snar framtid. Visst är det kul med hemligheter? ;)
 
Helgen har till större del tillbringats i Piteå tillsammans med bästa maken och det är ju alltid lika trevligt att få lyxa till med en hotellhelg. Nu är vi ju ett morgonpiggt par och med vintertidens inträdande så förstärktes ju det med det faktum att vi kom hem redan klockan tolv så hela eftermiddagen kunde vikas åt att slutföra en del påbörjade projekt samt leka fotograf i höstskogen.
 
Till att börja med, två kuddar i blåa toner.....
 
...en med ett broderi jag själv knåpat ihop för si sådär en tjugo år sedan...
 
..och en med skjortrester.
 
Jag har även fått ihop tre bomullsklänningar...
 
...den första är i en mycket enkel modell där tyget får komma till sin rätt..
 
...på nummer två är oket och fickorn diagonala vilket ger mer liv åt skapelsen..
 
...och sluligen den tredje som är lite pråligare är en kombo av en gamal broderad duk och rutor.
 
Det var vad jag hade att bjuda på för den här gången men håll ut för som jag tidigare nämnde så händer det mycket i höst.......
 
Ha nu en trevlig vecka så hörs vi.
Anita 
1 Doris:

skriven

Nu blev jag nyfiken!! Snygga bilder du tagit

Kommentera här: