Delvis glömda grejer

Minnet är numera en färskvara där utgångsdatumet ligger väldigt nära händelsen som denna gång inträffade vecka 38. Då var det hållbarhetsvecka och bibblan hade utställning där jag och några andra kreativa själar var inbjuden att delta och jag valde att fokusera mycket på just böcker...
 
..och först igår var jag och hämtade mina objekt. Nu hade man bett att få behålla min utställning fram till advent men inte kom jag ihåg att svänga förbi då, nej , nej. Mitt minnescentra måste helt klart vara nära besläktad med en teflonstekpanna. Den andra sidan av myntet var att det blev lite av en aha-upplevelse när jag kom hem och packade upp.
 
 Ljuslyktan passade perfekt bredvid de gamla glasögonen på min boktrave...
 
..medan lampskärmen med lackade boksidor och skinnremsor inte hade någon självklar plats men jag ville se den belyst så i väntan på bättre alternativ får den hänga med den stora, vita träfoten.  
 
 Ni kanske har märkt att mina bilder har fått lite annat uttryck och det beror på att jag testar ett nytt redigeringspogram. Så spännande och roligt att pröva sig fram till det som ska komma att kännas som "min" känsla.
 
Ha det gott!
Anita
1 lopplisa:

skriven

Lampskärmen hade jag helt missat! Vilken pjäs!! Maffig är bara förnamnet!

Kommentera här: