Helgen kom och gick

Den här helg har sprungit iväg i ett galet högt tempo och större delen av tiden har jag ägnat åt att iordningställa en liten lokal som ska bli min atelje. Det känns så seriöst att ha en atelje, ett ställe utanför hemmet där jag kan jobba fokuserat samtidigt som intressenter kan komma in och titta på/köpa mina alster. Här bjuder jag på några bilder från helgens projekt. 
Ateljen ligger via E12 och jag märkte idag att det var mycket trafik från fjällen mot kusten så med en skylt vid vägen kanske det kan vara möjligt att "lura in" någon utbyssare.
 
Nu är det sängtime för mig så jag önskar er en trevlig kväll och kommande vecka.
 
Ha det gott!
Anita
 
 
1 charlotte:

skriven

Ser finfint ut! En trottoarpratare kanske, för att få lite fart på ruljansen. Verkar vara ett drömläge som du säger, granne med stora vägen. Innerligt lycka till!

2 lopplisa.wordpress.com:

skriven

Fint som snus! Älskar stolarna! Ser ut att bli hur mysigt som helst 👍

Kommentera här: