Härliga höst!

Hösten är allt bra härlig och med sina många regniga, blåsiga och svala dagar är det en årstid som ger möjligheter för inhomhusaktiviteter. Trots det har skenet från flitens lampa lyst med sin frånvaro i min lilla ateljé eftersom undertecknad har varit ut på vift, två helger i Joesjö och nu gångna helg blev det ett besök i Luleå. Tyvärr har man ju stängt stadspuben i Luleå som det sjungs om i Monika Törnells låt "Vintersaga" men vi hade väldans trevligt ändå :)
 
Trots bortavaro har jag hunnit med några beställningar..
 
 Täcket som jag påbörjade i början av september...
 
...ett par hängselbyxor sydd av en smalrandig herrskjota därav den grillriga bilden. Alltså jag gillar verkligen dessa skjortbyxor - hur söta som helst om ni frågar mig.
 
Ha en fortsatt bra vecka!
Anita
 
 
 

Kommentera här: