En liten uppdatering

 Hej där ute, nu var det ett tag sedan så jag tänkte det var dax för en uppdatering.  
 På sömmnadssidan har två skjortor och en gardin fått sig en makeover. 
Herrskjortor med sina välarbetade detaljer måste vara Guds gåva till återbrukaren då det tarvar hyfsad liten förkunskap och arbetsinsats för att får ett proffsigt slutresultat. 
En fin vårkappan är inte heller speciellt svår att få till om man som jag väljer ett okomplicerat mönster och ett vackert tyg.
När det kommer till möbeltapetsering så gav jag mig på en svart långhårig sak... 
...som numera har ett betydligt häftigare uttryck.
Den gångna helgen gick i ledighetens tecken och tillbringades i sällskap med en hoper barnbarn varav den enda tjejen i gänget testade på detta med utförsåkning och lyckan var stor när hon fixade både lift och backe själv. 
Jag inser så här två dagar efter den alpina utflykten att man måste nyttja laggarna oftare än vart annat år om man vill slippa muskelverk för fy fläsk vad mina vader protesterar.
 
Ha en bra vecka.
Anita
 
1 Sanna:

skriven

Åh va himla läcker makeover´n av den svarta lurviga historian blev!! <3

Svar: Ja den blev liksom lite eljest :)
Anita Stenmark

Kommentera här: