Varför nöja sig med ett projekt

när man kan sjösätta flera samtidigt?

Ja ni förstår kanske att jag inte har rott mitt lamskärmsprojekt i hamn ännu men det har ju inte hindrat mig ifrån att starta ett nytt.

Denna gång handlar mitt exprimenterande om att försköna arbetsmiljön för kvarterets brevbärare för ni måste hålla med om att våra vanliga postlådor lämnar mycket kvar att önska...



... inget upphetsande alls, inte ens när dom står i långa rader.



Här finns absolut utvecklingspotencial!

Det är bara att bestämma sig för vilket uttryck som passar adressaten bäst, varför inte...



...jeans - väl använda Jack & Jones.



Precis som lampan och stolen så är tyget limmat på underlaget för att sedan lackas.

Tror inte ni som jag att vi får väldigt glada brevbärare med sådana lådor?

Ideen att klä just postlådor är inte min egen, nej den har presenterats för mig av en uppmärksamm vän som såg en bild i tidningen - tack för tipset V!

Nu ska jag försöka slutföra lampskärmen eller så blir det nåt annat :))

Höres
Anita